Bruno Banani je mladá a dravá značka vyznačující se typickými italskými rysy. Je svěží, plná života a svým zaujetím v designu, prvotřídních tvarech a také jménem jako by vypadla z oka řadě podobných světových značek, které se narodily na Apeninském poloostrově. Nenechte se však mýlit, tato opravdu unikátní a úspěšná firma má svoje rodiště v sousedním Německu.
To nejlepší z východu i ze západu
Roku 1993 přišla na světlo světa myšlenka založit novou jasně formovanou značku, která by využila situace panující v Německu krátce po jeho sjednocení. Bývalý šéf polostátní textilní firmy Tricotex z východního Německa, Wolfgang Jasser, měl dostatek zkušeností a novodobý podnikatel Klaus Jungwickel zase malou firmu s 30 zaměstnanci v Mittelbachu. Dali tedy dohromady to nejlepší z východu i ze západu své země a značka Bruno Banani byla na světě.
Od trenýrek po parfémy
Prvním a zároveň nejlepším artiklem nové firmy se stalo spodní prádlo. Tvůrci dokázali během několika málo let naprosto unikátním a do té doby nevídaným způsobem svoje výrobky propagovat, není tedy divu, že se brzy staly jednou z nejrychleji rostoucích německých firem. Postupem času se, jak je již v této branži zvykem, sortiment začal rozšiřovat o tradiční produkty, jako jsou hodinky, parfémy, šperky, plavky a plážové oblečení, ložní prádlo, boty, sluneční brýle a jiné módní doplňky.
Převratné světové testy
Základním mottem značky Bruno Banani je být nejlepší. Wolfgang Jasser vyžadoval, aby výrobky jeho značky byly unikátní a patřily mezi opravdu nejlepší na světě. Proto se rozhodl k netradičnímu kroku a začal spodní prádlo testovat zcela originálním způsobem, čímž přitáhl pozornost mezinárodních médií. První test s názvem „test 10.000 km“ proběhl v roce 1996, kvalita spodního prádla byla prověřována během expedice v Africe po starých zlatokopeckých cestách. Poté následovaly testy, které zkoušely prádlo Bruno Banani například na orbitální stanici MIR, v hloubce 4.800 m pod hladinou moře nebo bylo spodní prádlo za pomocí speciálních urychlovačů vrháno rychlostí přesahující neuvěřitelných 239.000 km/h a stalo se tak opravdu nejrychlejším spodním prádlem na světě.
Trenýrková hlídka
Dosud poslední a nejprovokativnější test proběhl v roce 2007. Tehdy vyšly do ulic okouzlující, atraktivní dívky, které si říkaly trenýrková hlídka, na sobě měly speciální kostýmy Bruno Banani hlídek a kontrolovaly stav spodního prádla u kolemjdoucích mužů. Měl to být provokativní kousek poukazující na skutečnost, že 18,1% mužů si dle výzkumů nemění každý den své spodní prádlo.
Parfémy s tradicí
I když lze značku Bruno Banani označit spíše jako specialistu na spodní prádlo, i ostatní jeho aktivity dodržují základní krédo – být nejlepší. Od roku 2000 to dokazuje i na poli parfémů, které oslňují nejen svojí podmanivou vůní, ale i provokativně krásným designem flakonů. V roce 2007 tak například famózní série Magic vyhrává hned dvě ceny veřejnosti za parfémy Magic Woman a Magic Man. Jsou určeny pro nespoutané muže a vášnivé ženy a stejně jako všechny další výrobky neotřelé a svěží značky, jsou i ony právem v centru zájmu všech moderních zákazníků. To ostatně dokazují i další skvělé vůně jakými jsou úchvatná ženská sada Magical Collection nebo nejnovější produkt z dílny značky Bruno Banani Made for Men.
Výběr podle vkusu
Patříte-li mezi moderní, rychlé a živé lidi nebo spíše dáváte přednost stereotypu a klidu, najdete si v nabídce německé značky to své. Pro obě skupiny je totiž určena široká škála výrobků Bruno Banani. Těm prvním dá ještě více prostoru pro vyniknutí jejich svobody, energie a chuti do života. A těm druhým zase ukáže, že život se dá žit i s jiskrou v oku a trochou elegantní provokace.