Za snad nejznámější řeckou značkou Bulgari (stylizováno do řeckého písma jako Bvlgari) stojí řecký zlatník a podnikatel Sotirios Voulgaris. Ten ji založil původně pro svou šperkařskou dílnu už v roce 1884. Postupně přesídlil do Říma, do tehdejšího centra módy, a k výrobě šperků přidal obchod se starožitnostmi. Jeho synové se později zaměřili na výrobu luxusních hodinek.
Značka se postupem let proměňovala a každá další generace jí dala něco svého. Největší boom nastal v 90. letech, kdy ke šperkům, hodinkám a koženým doplňkům přibyly parfémy. Tím prvním byl v roce 1992 parfém Eau Parfumée au Thé Vert. Dnes se značka drží mezi nejprodávanějšími na světě a od roku 2010 patří do koncernu Louise Vuittona.
Flakonky parfémů Bvlgari připomínají vzácné drahokamy. Akordy vůní jsou extravagantní, ale také jemné a elegantně minimalistické. Poznejte výběrové ingredience v harmonické symfonii, v nichž ožívají barvy a ty nejčirejší emoce.
Čaj o páté
Ačkoli by se mohlo zdát, že čaj je záležitostí vice britskou než řeckou, tak opak je pravdou. Právě značka Bvlgari objevila čajovou vůni pro svět parfémů a postavila na ní hned několik úspěšných vůní. Jedná se pak hlavně o zelený čaj. Čajovou vůni obsahuje například vůně Eau Parfumée Au Thé Bleu, unisexová vůně, která je typická svou svěžestí a čajem v srdci parfému. Věděli jste, že podle japonského léčitelství každodenní pití zeleného čaje může prodloužit život až o 3 roky? Zda má stejný účinek jeho vůně nevíme, ale jakmile si ji zamilujete, už ji nebudete chtít vyměnit.
Bvlgari: Vítejte v Omnialandu
Snad nejznámější vůní z díly Bvlgari je Omnia Crystalline. Vůně inspirovaná přírodním křišťálem je originální a nezaměnitelná s jiným parfémem, stejně jako její flakon ve tvaru dvou spojených kruhů. Najdete jej i u dalších vůní z rodiny Omnia, tvar zůstává, mění se jen barva. Patří sem fialová Omnia Amethyste, růžová Pink Sapphire, červená Omnia Coral nebo žlutá Omnia Golden Citrine.
Bvlgari pro muže
Bvlgari nezapomíná ani na muže. Parfémy jsou stejně jako ty dámské vyladěné k dokonalosti a i pro ně jsou typické nepřehlédnutelné flakony. Jednou z nejprodávanějších se stala citrusově-svěží vůně Aqva Pour Homme Marine, která navazuje na předchozí Aqva Pour Homme. Pro Bvlgariho ji navrhl Jacques Cavallier. Pro labužníky je Man In Black. Oslavuje moderního muže, jeho styl, volnost a touhu po dobrodružství. Nezvyklá je kombinace pikantního koření s vůní jemných květin a intenzivní kůže.