Jak vypadá luxus v 21. století
Ještě než Tom Ford v roce 2005 založil stejnojmennou značku, pracoval jako kreativní ředitel pro Gucci a Yves Saint Laurent. Během deseti let zvedl tržby módních domů téměř trojnásobně, bylo tedy jasné, že má co říci.
Poslání značky Tom Ford Beauty je obnovit a přetvořit luxus 21. století. Elegantní, švihácký a trochu provokativní Tom Ford do značky projektoval svoji představu o tom, co znamená opravdová elegance: vysoce kvalitní materiály, precizní zpracování a nadčasové kolekce.
Zatímco se některé módní značky chlubí jedním nebo dvěma parfémovými ikonami, Tom Ford má hned čtyři. Black Orchid, Fucking Fabulous, Tobacco Vanille nebo Oud Wood se staly legendami.
Moderní gentleman voní jako Tom Ford
Tom Ford v parfumářské branži debutoval v roce 2006 parfémem Black Orchid, který zvedl ze židle všechny, co baží po výjimečnosti. Osobitost je totiž hlavní devízou jedinečného parfému, který inspirovala vzácná černá orchidej. Vyniká magickým čokoládovým akcentem a dlouhou výdrží. Původně dámský parfém si zamilovaly miliony mužů. Ostatně sám Tom Ford si stojí za tím, že každý parfém je unisex. Mezi jeho zákazníky se hrdě hlásí i modelka Lauren Hutton nebo božská Beyoncé.
Osudová volba
Tom Ford jako by věděl, co krásnou vůni změní na uhrančivou. S Tom Ford Ombré Leather se pasujete na dobrodruha, šťavnatou třešeň si zamilujete s Lost Cherry, do záhadného světa mystiky vás přenese parfém Tom Ford Noir Extreme.
Společné parfémům Tom Ford je neobvyklé složení, zajímavě vyvedené flakony, ale především to, že jejich volba bývá osudová.
Nekonvenční vůně nejprve šokují. Překvapivé kombinace půvabných tónů lanýže, lotosu nebo santalového dřeva vás ale nakonec svých spárů dostanou.
Říká se, že perfektní parfém neexistuje. Přesvědčte se o opaku.